Film reklamowy – Little Tikes

Film reklamowy musi mieć pomysł i jest to duże wyzwanie dla filmowców. Dobry film musi mieć historię, która przykuje uwagę widzów i zaangażuje ich w film od samego początku. Jednak problem z reklamami polega na tym, że mają one tylko 15 lub 30 sekund. Przez to nie ma zbyt wiele czasu na opowiedzenie spójnej historii. Tym bardziej trudne jest sprawienie, by ludzie przejęli się tym, co sprzedajesz.

Filmowcy stają przed wyzwaniem wymyślenia pomysłu na film reklamowy. Proces twórczy jest jednym z tych, który najbardziej wpływa na sukces reklamy. To właśnie tak na prawdę na etapie scenariusza już szala chyli się na stronę sukcesu lub porażki. Reklama jest tak krótka formą, że musimy wykorzystać i dobrze zaplanować jej każdą sekundę. Telewizja emituje codziennie tysiące reklam. Przede wszystkim musisz wyróżnić się na ich tle i dać polubić potencjalnym klientom.  Reklama musi być ciekawa, wzbudzać jakieś emocje, pozostawiać niedosyt, który zaprowadzi widzów do sklepów.

Taką właśnie reklamę telewizyjną wyprodukowaliśmy dla Little Tikes- producenta interaktywnych zabawek dla dzieci. Dokładnie określiliśmy grupę docelową i to właśnie pod nią napisaliśmy scenariusz i przebieg akcji. Reklama pokazuje autentyczne wykorzystanie zabawki, jej największe zalety. Dzięki temu odbiorca po kilku sekundach już dostaje wiele informacji. Przede wszystkim w jaki sposób bawić się pluszakiem, jak działa, jak reaguje dziecko. Poza tym odpowiednie kolory, lektor, lekkość i plastyczność jest zgodna z produktem. Dzięki temu otrzymaliśmy spójny film, który świetnie promuje produkt.